Taldekideak

jueves, 1 de diciembre de 2011

ESKOLA ETA IKT-AK (SINTESIA)

2. HEZKUNTZA-TEKNOLOGIAREN ERAIKUNTZA DISZIPLINA PEDAGOGIKO GISA, XX.MENDEAN ZEHAR


1.   Hezkuntza-teknologiaren eraikuntza disziplina pedagogiko gisa XX.mendean zehar


HEZKUNTZA TEKNOLOGIAREN GARAPENA DISZIPLINA GISA
Disziplinaren sustraiak
Iparramerikako formazio militarra 40ko hamarkadan.
50ko eta 60ko hamarkadak
Audiobisualenganako eta influentzia konduktibistarenganako zirrara.
70eko hamarkada
Ikuskera tekno-arrazionala irakaskuntzaren diseinurako eta ebaluaketarako.
80ko eta 90eko hamarkadak
Irakaskuntzaren inguruko perspektiba teknokrataren krisia eta teknologia digitalen aplikazioen interesa
XXI.mendearen hasiera
Eklektizismo teorikoa eta tesi postmodernoen influentzia.






2.Irakaskuntza Teknologiaren birkontzeptualizazioa, gizarte-zientzien multidisziplinan eta kritikan oinarrituz






Hezkuntza teknologiaren eremuan erlazioa eta inter-erlazioa dira informazioaren teknologia, komunikazioa eta hezkuntzaren arteko harremanak.
Hezkuntza Teknologia espazio intelektual pedagokiko gisa birkontzeptualizatu behar da, ikerketa helburua informazio eta komunikazio teknologiak izango diren eta baita ezagutzara eta kulturara sarbidea irakaskuntza kontestuetan: eskolaritatea, irakaskuntza ez formala, informala, bertaratze beharrik ez duen irakaskuntza eta goi-mailako irakaskuntza.

4. Irakaskuntza Teknologia Espainian. Iturria eta garapena

Españara hezkuntzako teknologia Ley General de Educación-ekin (1979) iristen da. Garai horretan UNED sortzen da (Universidad Nacional de Educación a Distancia). 80ko hamarkadan Atenea eta Mercurio izeneko irakaskuntza programak sortu ziren non ordenagailuak erabiltzen hasten dira hezkuntzan.

No hay comentarios:

Publicar un comentario